Kärlek <3

Jag kände gnistan direkt, det var det första jag märkte av så fort vi fick ögonkontakt.
Jag blev nervös bara jag kom nära dig. Vi behövde inte ens få ögonkontakt för att jag skulle börja skaka av nervositeten att göra bort mig och förstöra chansen jag fick.
När du sen öppnade munnen, när du först hälsade på mig..
Jag visste inte vad jag skulle säga! Eller jo..jag visste ju att jag skulle hälsa tillbaka, men det gick bara inte!
Jag hade gått och tänkt ut PRECIS vad jag skulle säga innan jag träffade dig, hela det talet hade blivit raderat ur minnet.
Jag lyckades till sist stamma fram ett "h..h..hej" innan jag rodnade och tittade bort.

Sen vet jag inte vad som tog åt mig, men jag lyckades skaka bort all rädsla jag hade inom mig, jag tänkte att jag MÅSTE ta vara på denna chansen!
Jag tittade dig rakt in i ögonen och kysste dig, och det är ett av de vackraste minnena jag har.

Ända sedan första gången jag såg dig, så har jag älskat dig.
Jag kommer att göra det tills den dagen jag dör.

Vissa kan kalla det för narcisistiskt, men jag bryr mig inte!
Jag älskar att titta på mig själv i spegeln och kyssa spegelbilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0